کاشت ابرو در مشهد 
نوشته شده توسط : ریحانه

کاشت ابرو در مشهد 

مشهد به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران و دارای ده ها کلینیک تخصصی زیبایی به شمار می رود. از آنجایی که کاشت ابرو در مشهد، به روش های گوناگونی انجام می شود، برآورد هزینه و قیمت گذاری آن، بستگی به روش این عمل زیبایی دارد. همچنین میزان ریزش ابرو و تعداد تار موهایی که شما برای کاشت احتیاج دارید نیز می تواند در تعیین میزان قیمت آن موثر باشد.

هزینه عمل کاشت ابرو بسته به عوامل ذکر شده، هزینه‌ ای بین 6 تا 10 میلیون خواهد داشت. مهمترین متغیر در قیمت کاشت ابرو، تفاوت روش‌ های کاشت FUT یا FUE است که در ادامه مقاله به شرح این دو روش خواهیم پرداخت. البته قیمت ها در هر کلینیکی متفاوت است و بهتر است که پیش از مراجعه به کلینیک، اطلاعات کافی در مورد تعرفه ارائه شده توسط آن مرکز را کسب کنید. اما به عنوان یک قاعده کلی، هزینه کاشت ابرو نسبت به کاشت موی سر کمتر است.

 

آیا کاشت ابرو برای من مناسب است؟

چنانچه به دنبال ظاهری جذاب هستید و دوست دارید ابروهایی طبیعی و متراکم داشته باشید و البته ساکن مشهد هم هستید، ما بهترین گزینه را برای شما، پیشنهاد می کنیم: کاشت ابرو در معتبرترین کلینیک کاشت ابرو در مشهد یعنی کلینیک نوین ایرانا.

کلینیک نوین ایرانا با ارائه روش های مختلف کاشت ابرو و البته با قیمت کاملاً مناسب آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشهدی است.

کاشت ابرو، به قشر خاصی محدود نمی شود و در کل، همه افراد از جمله افراد زیر، می توانند کاشت ابرو انجام دهند :

  • هم زنان هم مردان می توانند کاشت ابرو انجام دهند.
  • افرادی که ابروهای نازکی دارند.
  • اشخاصی که به خاطر زیر ابرو برداشتن بیش از حد یا زخم، دچار ریزش ابرو شده اند.
  • افرادی که به دلیل عوامل مادرزادی، ریزش مو دارند.

اگر بالاتر از 20 سال هستید، وضعیت سلامتی مطلوبی دارید، به بیماری های خونی، عفونی، پوستی و آلرژیک مبتلا نیستید، دخانیات مصرف نمی کنید و در دوران بارداری یا شیردهی به سر نمی برید، می توانید بدون هیچ مشکلی، کاشت ابرو انجام دهید و از مزایای شگفت انگیز این فعالیت زیبایی، بهره مند شوید.

کاشت مو در مشهد : https://novinirana.com/fa/eyebrow-implantation-in-mashhad





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 11 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: